
Een zorgsysteem dat de klant centraal stelt en waarbij de hele organisatie betrokken wordt om niet alleen de kwaliteit van de output te garanderen maar ook de manier waarop die kwaliteit tot stand komt.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10652

Een zorgsysteem dat de klant centraal stelt en waarbij de hele organisatie betrokken wordt om niet alleen de kwaliteit van de output te garanderen maar ook de manier waarop die kwaliteit tot stand komt.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10652

Integrale kwaliteitszorg is een methode van voortdurende aandacht voor verbetering van een organisatie in al haar onderdelen, haar producten, diensten en processen. TQM is gebaseerd op leiderschap bij het topmanagement en draagvlak bij de medewerkers van alle afdelingen van de organisatie en gericht op het produceren en leveren van producten en die...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Integrale kwaliteitszorg is een methode van voortdurende aandacht voor verbetering van een organisatie in al haar onderdelen, haar producten, diensten en processen. TQM is gebaseerd op leiderschap bij het topmanagement en draagvlak bij de medewerkers van alle afdelingen van de organisatie en gericht op het produceren en leveren van producten en die...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.